انتخابات فرصت نقش‌آفرینی جوانان را فراهم می کند
کد خبر: 3596926
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

انتخابات فرصت نقش‌آفرینی جوانان را فراهم می کند

گروه اجتماعی: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا گفت: انتخابات زمینه نقش‌آفرینی جوانان را فراهم می کند تا در تعیین سرنوشت خود و کشورشان دخالت کنند و قشر جوان آستارا برای حضور پرشور در انتخابات آماده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان، محمدمهدی مظفری، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا گفت: اگر جوانان کشور با وحدت کلمه از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پیروی کنند، تلاش های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای تضعیف پایه های اعتقادی و مذهبی آنان تأثیرگذار نخواهد بود.

وی اضافه کرد: نسل جوان دوران انقلاب اسلامی برای تحقق آرمان های انقلاب گام های مؤثر و ارزشمندی برداشت و روحیه استقلال و عزت این ملت را زنده نگه داشت.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به اشتغال جوانان باید حالت کاربردی به خود بگیرد، افزود: مهم ترین نیاز جوانان اشتغال است و تمام دستگاه های متولی باید جهت تحقق این هدف به یاری دولت بشتابند.

مظفری خواستار راه اندازی بانک اطلاعاتی جوانان آستارا شد و گفت: در دستگاه های شهرستان پراکندگی هایی در امور جوانان وجود دارد که با تشکیل بانک اطلاعاتی می توان امور جوانان را بهتر ساماندهی کرد.

وی با اشاره به اینکه به واسطه این بانک اطلاعاتی خدمات دهی به جوانان با شتاب بیشتر انجام خواهد شد، تصریح کرد: باید جوانان برتر را شناسایی و حوزه فعالیت آنها را مشخص کنیم و به صورت یک تشکل در آوریم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا گفت: انتخابات بستر نقش آفرینی جوانان را فراهم می کند تا در تعیین سرنوشت خود و کشورشان دخالت کنند و قشر جوان آستارا برای حضور پر شور در انتخابات آماده است.

captcha